!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Vem är Julia Svärd?

Julia var mitt namn ja, Lena Julia Margaretha Svärd om jag ska vara exakt. ;)
14 år gammal, bosatt i lilla skitnorrtälje som ligger cirka 6mil från Stockholm.
Bor tillsammans med mina föräldrar, mina 3 syskon och världens finaste hund.

Men det säger ju ingenting om vem JAG är? Vem är den där råsnygga bruden egentligen? .. ;)
Väldigt svårt att beskriva sig själv ju, men jag är en jävligt glad och frammåt person alltså!
Inga problem att bjuda på mig själv inte, varför hålla tillbaka när man bara lever 1 gång?!
Skrattar åt allt, högt och mycket. Hehe.
Nejmen, like it or not. Är inte riktigt som alla andra, orkar inte vara normal, det är överskattat!!

På min fritid hänger jag med vänner, bla Emma som är precis lika crazy som mig. Perfect match här ja!
Nämen hon är fin min emma ♥
Hänger också en hel del med Louise, men jag lovar er allt sånt kommer ni märka!

Hoppas det inte blev för mycket nu, men stanna kvar och läs min blogg!
Det kommer inte likna någonting annat ni någonsin sett!

PUSS.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0