!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

blir inte södra berget =)

hello ! <3
just nu sitter jag, malla & bella i rad med våra datorer, det blir inget södra berget för oss, vi orkar helt enkelt inte. Vi var ju i knutby på majbrasa men det var inge roligt folk där så vi drog hem, det blir nog massa foto & blogg ikväll istället =)
nu ska jag sätta in min gamla header, vi hörs sen =)<3
'

hahha snygg XD

Kommentarer
Postat av: isabelleg

svar: du är nu tillagd. säg till när du lagt till mig :) kram

2010-05-03 @ 15:38:29
URL: http://isabelleg.blogg.se/
Postat av: elsapelsa :D / pallar inte skriva blogg

Du ser lite ut som dennis i facet :D ahaha

puuuuuuuuuuuuuss

2010-05-20 @ 07:10:01
Postat av: elsapelsa :D / pallar inte skriva blogg

Du ser lite ut som dennis i facet :D ahaha

puuuuuuuuuuuuuss

2010-05-20 @ 07:10:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0