!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Byta domän ?

Nu i veckan när jag fick min systemkamera har jag funderat på att byta namn på bloggen, typ fotobyme eller något i den stilen, har gjort några bloggar med olika "foto" namn men jag tänkte efter , varför byta domän när jag kan ta bort ALLT på bloggen och göra om, det är ju egentligen bara onödigt nu när jag har läsare på denna blogg, det är jobbigt att liksom få besökare och kommentarer så jag kan lika bra blogga här på jusv.blogg.se när jag har besökare, och kommentarer? så bli inte rädda imorgon om ALLT försvinner, då är det jag som "renoverar" bloggen ;)

nu ska jag titta på hollywood fruar !


photo by me
canon eos 1000d


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0