!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

fototräff ! =)

hello ♥
skitdålig uppdatering idag, förlåt :/ aja, Malla fick sin kamera idag så att jag, bella och malla träffades och fotade lite, lägger in bilderna imorgon =)

Imorse hade jag knappt någon röst, sen har den försvunnit lite under dagen, nu är jag lite hes, men även hur det blir tänker jag vara med imorgon, och jag hoppas felicia friskar till sig för att hon har feber ! :( :(
iallafall måste jag göra läxan sen så ska jag sova,
ha en jätte fin kväll, vi ses imorgon =)♥


canon eos 1000d
photo by me

Kommentarer
Postat av: :D

Hej Julia! Jag ville bara säga att jag älskar din blogg! Efter som du nu gör dagens fråga ibland, så ska jag göra en till dig:D Ps. Svara gärna, det skulle vara jätte kul! Så... Har din blogg gått bättre sen du skaffade dig fotoblogg? Har du mer kommentarer eller mindre? // Bloggläsarn*<33333

2010-04-30 @ 14:30:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0