!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

home.

hemma nu, eller har vart i en timme snart ;)
sitter och planerar med tjejerna om på fredag, på valborg ! vi är 4st som ska träffas, så det ska bli roligt ! <3

fick en kommentar för några dagar sedan, har inte tagit upp den men jag kan göra det nu, det stod såhär :
Ja vem tror du om <3:
Fattar du att foto inte handlar om att ta kort på någonting som hamnar i fokus och allt annat suddigt?
Shit skaffa dig en hobby och va inte så jävla mainstream. du köper en djävla systemkamera och tar sånnabilder? Slöseri fan!
nej det vet jag mycket väl om! men du kanske tror att man ska ta egobilder på sig själv med en systemkamera? nejdu, inte direkt, skriv inte anonymt om du är så himla kaxig, adda min msn : jullaj_@hotmail.com så tar vi det där istället, så får vi se hur kaxig du kommer vara då,
haha !

ska ut & fota om en liten stund,
ha det bra!



den här bilden jag fotade igår blev jag riktigt nöjd med, den finns även i headern.
canon eos 1000d
photo by me

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0