!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

i want to be a part of you



Hello bloggish!

visst är den där blåa blomman fin? börjar tänka på vår när jag ser den,

jag har precis städat rummet, slutade tio i 2 idag, skönt det =) om ungefär 25min åker jag, bella, malla & felicia till donken en snabbis, sen åker vi till träningen, den sista innan tävlingen!

det är grymt fint väder här, min hund ligger på min balkong och typ solar, hon är söt iallafall ;)

skriver ett inlägg innan jag drar, sen kommer jag hem runt 7!


ha det bra så länge!












Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh joohh glassar har det varit gott om för min del :D

vad hittar du på denna helgen då? kanske något jag kan göra med. har verkligen inga planer för helgen jag:P ?

2010-04-16 @ 20:41:45
URL: http://linnlay.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0