!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

loveu

jag trivs så bra med dig, du säger att du älskar mig och jag svarar såklart tillbaka : jag älskar dig oxå, för det gör jag. vi har så himla kul, mina känslor för dig är obeskrivliga, säger du, och jag svarar såklart att mina känslor är obeskrivliga för dig med, för det är dom. tiden går, vi skiljs åt, du träffar någon annan och det är inget mer med det, det vi hade är borta.
jag träffar en ny, underbar kille. jag trivs med honom, han säger han älskar mig, jag svarar tillbaka att jag älskar honom med, men det gör jag inte, för när jag säger kärlek, tänker jag fortfarande på
dig.


vi har gäster, farbror o hans familj, men när jag har ätit och sådär ska jag träffa Ebba, Felicia & Felicia igen, för dom är superbra !
ha en fin kväll så ses vi senare !♥

Kommentarer
Postat av: melissa

bara bra tack



ha en bra dag!!

2010-04-25 @ 09:33:49
URL: http://mellasresa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0