!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Den där julia ..


Julia Svärd, 13år.
Vem är jag då ? Jag är en glad tjej som går i sjuan på roslagsskolan. Jag bor i Norrtälje, en liten skitstad som ligger cirkus en timme från huvudstaden Stockholm.
På fritiden tränar jag gymnastik! Jag tävlar i ett gymnastiklag som heter Norrtälje gymnastikförening, har tränat där sen augusti 2009.

I min lilla blogg kommer ni hitta massor med fotografier som jag fotar med min Canon eos 1000d. Ni kommer även få följa med mig i min vardag.

Jag har alltid varit den där självsäkra tjejen, jag har alltid synits, jag har alltid hörts, jag har alltid tagit plats. Jag har alltid velat stå i centrum, det är sån jag är liksom.
Jag har även alltid varit den som skrattar åt det mesta, har blivit utslängd från massor av lektioner just för att jag skrattar.
Det gäller att bjuda på sig själv, om man gör bort sig, det är liksom inte hela världen.

Man kan inte alltid lyckas, man kan inte alltid vinna.. det vet jag mycket väl. Men man ska alltid försöka, man ska alltid hoppas.

Jag tror inte det var så mycket mera, utan om det är något kan ni kontakta mig genom att skicka en liten kommentar eller så adda min msn : jullaj_@hotmail.com (jag kollar aldrig mejl)

Hoppas ni tycker om min blogg, mina fotografier och min personlighet!


"livet är en tävling, man måste vinna för att komma någonstans"



Kommentarer
Postat av: Julia

Hahha :D

Händer idag? ^^

2010-08-18 @ 12:48:53
URL: http://technique.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0