!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

existerar


Jag tänkte ta upp ett par grejer jag är riktigt trött på!
1. alla dessa skitsnack! det är så äckligt, riktigt vidrigt. det är så fegt, om man nu ska snacka, snacka MED personen, inte OM personen..
2. folk som vill bestämma .. det är något jag hatar, eller asså förstå mig rätt, folk som tror dom är bättre än andra, folk som tror att dom är så snygga eller ah , något jag INTE klarar av!
3. löften som man sedan bryter.. så jävla mycket folk lovar så jävla mycket men sen så bryter dom det, dom säger att dom "alltid finns", bullshit! klart dom inte gör!
4. folk som försöker göra en avundsjuk, blöhh..

Jag tänkte ta upp grejer jag gillar! (y)
1. uppskattning! det är grejjt! underbart, asså tillexempel texten amanda skrev till mig häromdagen, man blir så jävla glad, det kan vara smågrejer också, det gillar jag :)
2. amanda, den lille tokskallen ^^ haha nej men hon är grym. punkt slut!
3. gymnastik, vad skulle jag göra utan gymnastiken ? den får mig så glad, och när jag väl är på en träning är gymnastiken det enda jag fokuserar på, så skönt att kunna glömma bort allt för en stund.

tror det var allt ..

Kommentarer
Postat av: isabell petersson

värsta snygga bilden! asså seriöst, jag ser äcklig ut. vafan äre för jävla lugg jag har? ! ;o

2010-08-24 @ 13:04:36
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0