!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Frågor & svar

Hur lång är du?
jag är rätt kort, har inte mätt mig på länge men tror ungefär 158-160 något där imellan :)

Kan inte du berätta lite om dina syskon?
Självklart, jag har 2 brorsor & 1 syster! Min syster heter matilda och är 17år gammal, min yngsta bror är 18år gammal och han heter tommi, och min äldsta är 22år gammal och han heter martin :)

Har du någon piercing?
Nej faktiskt inte, jag har 3 i öronen. Vill jättegärna ha i tungan eller naveln!

Visa bild på ditt naturliga hår!

Nu är mitt hår lockigt för jag har haft en fläta
.. men det är typ vågigt normalt så håret får tyvärr lida utav plattången! Kan ta en bild när jag precis har duschat sen så får ni se :)

Vad har du för bredd på din blogg?
690 !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0