!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Fyfan vad jag mår bra!

För första gången på länge ler jag, och jag menar det verkligen.
Från botten till toppen, när någon frågar hur jag mår, så svarar
jag "bra", det har jag inte gjort på jättelänge. jag visste att
jag skulle komma ur denna skit, och ja, det var precis det jag
gjorde. Jag är mig själv igen, den där tjejen som ba var sig själv
hela tiden. Fyfan vilken skön känsla, nu ska jag leva livet galet
mycket, och glömma bort han så gott det bara går. Jag mår bra,
jag mår riktigt jävla bra. Känns toppen, nu kommer ni inte få
se den deppiga julia på länge hoppas jag ! Nu är det min tur
att finnas för alla som fanns för mig när jag mådde skit, nu är det
jag som ska stötta alla andra! Kan det bli bättre? Jag känner
hur jag njuter av livet, jag njuter av den sista veckan av sommarlovet
för att sedan kastas in högstadiet !
Fyfan, vad jag är glad. Fyfan vad jag mår bra.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0