!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Hos dennis :)

Jag saknar denna flicka. Riktigt mycket. Riktigt jävla mycket :(

Är hos dennis nu, han & ado sitter och spelar något weird spel och jag sitter vid datan .. Som jag skrev saknar jag den där fina flickan på bilden något förjäävligt mycket ..
Ska försöka fixa klart den där jevla designen ikväll med, har inte kommit långt men .. ah.
På tisdag jobbar jag igen, jag jobbar sista dagen på torsdag. Då får jag även min lön, sen i helgen blir det täby c med Emmaponken, då ska det shoppas något förjävligt!
Nu vet ni lite hur nästa vecka ser ut, pussar!♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0