!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

lite mer hiss & diss

Jag tänkte "hissa & dissa" lite mera, eller gilla/ogilla som jag helst vill kalla det ;)

DISS !!
dubbelmoraler, fan vad det är lågt!!! dålig stil, klarar inte av det!
rykten, aaah! vad jobbiga dom är, i det flesta fall är dom inte ens sanna!
konstiga ord, haha .. vissa av mina kompisar säger konstiga saker, (enligt mig) typ jag säger "fresta" och vissa säger "sukta", haha inte någon diss direkt men ah ;)
folk som är dryga på sms/msn, hatar verkligen det! slipper helst snacka med en person som är dryg!! SÅÅ jobbigt!
folk som håller på när jag är irriterad, var verkligen JÄTTE irriterad imorse och alla killar bah JULIAAAAAAA och var verkligen skitjobbiga! dissdissdiss!
utjatade repliker!! - punktpunkt ...

HISS!!
mobil .. VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DEN ?!?!?! älskar den mest<3<33<3 haha nej men u get it!
BEN & JERRYS! underbart, fucking LOVELYYYY! ♥
donken!! vet att det är onyttigt osv men vafan, donken<3mig
hemmakväll, älskar det stället, älskar godiset..att det inte är åldersgräns och ja, det mesta helt enkelt!!
bloggen!! älskar att få skriva vad jag vill! (nästan) har en privatblogg ifööörsig men ah ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0