!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Sommaren 2010

Det blev grillkvällar på björneberget!


gräsö 2010 .. vad ska jag säga? underbart!


jättemånga roliga kvällar med dom här fina personerna!



Tältning med dessa fina personer blev det också, fan vad jag älskar er!



Vi köpte pool så det blev mycket badning i den !


Jag & malla lärde oss flickis & salto, det var riktigt kul :)

Tog kontakten med denna fina människa & idag är vi jättebra vänner, glad för det! ♥


åkte till blidö! :)


Kan inte neka att det blev lite kärlek också ..


Lyckades även bränna sönder mig lite, myysigt! ;)

Fina du! :)





Personerna på dom 5sista bilderna har jag träffat en hel del sista tiden av sommarlovet, grymma personer!

Det har blivit mycket doonken med emma, ado & dennis, hahah kan inte glömma nattmaten på donken! Dom kastade ut oss när dom stängde :(


hihi träffade sveriges största bloggare, kissie. Ja, hon ser annorlunda ut i verkligheten.
Ja, hon var även jättesnäll i verkligheten.

Åkte frittfall, igga personen som sitter längst till vänster, vet inte vem det är. Någon random person bara :s









Jag tycker synd om dom som inte fick uppleva ung08! det var grymt!



Kan inte säga annat än att det har varit ett bra sommarlov helt enkelt! Har dock inte gjort så mycket eftersom pappa inte fick någon semester, men har haft det sjukt bra ändå.



Kommentarer
Postat av: amanda

Hahhahahh personen till vänster, du vet inte vem det är (a)



Älskar dig plutt, 'n you know it <3

2010-08-18 @ 10:51:09
URL: http://blomdaahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0