!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Sorry b1ffen ^^

Förlåt för sämst update men kan berätta om dagen, för den har varit grym!

Slutade lite innan elva så vi åt då och sen drog jag hem, sen kom min storebror och frågade om jag ville dra ner och fika med honom på stan, så det gjorde jag. Vi gick runt och kollade i lite affärer och sånt, det är lite jobbigt att går runt med han på stan för han känner verkligen ALLA!

Haha sen så drog jag hem och så, och åt och då kom emma, vi snackade massormassor, skönt att träffa bruden igen alltså. Sen drog vi till 97ornas träning och typ låg mitt på gatan och lyssnade på musik ? :s haha iallafall så drog vi och kollade på någon fotbollsmatch med dennis ett tag och sen drog vi hem, tack för dagen storebror & emma! ♥

Nu ska jag bestämma kläder till imorgon, ta bort sminket & allt dedära så ha en toppenfin kväll! ♥

Vi ses imorgon !


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0