!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Tråkigt test

Dig själv

1. Skriv hela ditt namn: Julia lena margareta svärd, euuuu
2. Ålder: snart 13

Utseendet

1. Hårfärg för tillfället: haha blont med utväxt
2. Riktiga hårfärg: mörkblond
3. Längd: 158 - 160 .. (a)
4. Ögonfärg: bajsgröna :d
5. Skostorlek: 37 - 38

Vänner

1. Har du fler än 2 nära vänner?: ja, 3 ungefär
2. Umgås du med samma person hela tiden?: nejda :d
3. Har du många vänner?: det tkr jag :d
4. Har du en bästavän?: ja :D
5. Älskar du dina vänner?: inte alla, men dom flesta!

Kärlek

1. Är du singel? ja
2. Är du kär förtillfället?: ja.. eller jag vet inte .. jag var.
3. vara i ett förhållanden eller singel?: förhållande!
4. Senaste motsatta könet du kysste:
5. Senaste personen du hånglade med:
6. Senaste person du hade sex med: oskuld
7. När va du senast kär?: vecka sen kanske
9. Vem va din första kärlek?: oj.. jag har nog varit kär 1 gång, & de var den här sommaren.
10. saknar du ditt ex/ gamalt ragg ibland? : mm som fan ..
Humor

1. Du har lätt för att skratta?: hahaha jag kan inte sluta skratta ibland ;)
2. Du skrattar åt dina egna skämt?: jaa xd
3. Du skrattar åt skämt som du inte förstår men du tycker det låter kul?: hahah ja
4. Du kan skratta åt saker som inte är ett dugg roligt?: ja :p
5. Du har skadjeglädje?: hahhahah jaaa
6. Det är lätt att muntra upp dig när du är på dåligt humör?: njaee
7. Du har lätt för att muntra upp andra?: joda
8. Du får ofta dina vänner att skratta?: hha jarå
9. Du tycker att du själv är rolig?: roligaste ever
10. Om du ska vara helt ärlig så tycker du själv att du är den roligaste du vet?: ja (a)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0