!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

What can i say?


Hemkommen från lägret nu ..
kan inte säga annat än att det har varit bra. kan berätta lite kort om vad vi gjort :)
det var rätt segt i början om jag minns rätt, vi satte upp tälten & sånt skit, det började typ spööregna och ah, angelica hade knutit dubbelknut så vi kunde inte stänga vårat tält så det regnade in i hela tältet och det blev dyyyngsurt ! fail #1
sen efter vi käkat lunch var det någon 5kamp, tråkigt.
haha, och sen var det typ koorvgrillning, och sen så mellan allt var vi väl i tälten &så. Sen blev det lite försenat "mys vid brasan" då grillade vi marshmallows och så, och innan det var vi i sams tält och så skämtade han och sa att jag skulle grilla marshmallows och ge till han, och så när jag & felicia gick till brasan så grillade jag en till han och kuuuutade och lämnade den, det var fan snällt ;)?
Men jag fick bara 1 marshmallows för dom tog slut :p ah och runt 21.30 var det spöökvandring, i skogen. det var asmörkt ute, men den var inte såå läskig, blev lite skrämd ett par gånger men ah, inte direkt.

Klockan 11 skulle alla vara i tälten, jag visste ju att ingen skulle sova då, eller kanske dom små skitarna, hah nej skoja bara .. nejmen jag tog fram en energidryck och typ gick runt tills vi skulle sova, sen skulle vi gå ut typ  haha sen så drog vi tillbaka och lurade alla lärare att vi skulle sova, när dom gick in det var då det roliga började.

vi gick typ till affe, kokken & linus tält och typ satt assstrångt däär och snackade, sen när vi drog ut därifrån var det aasmycket folk ute, asså jag menar verkligen många :p och då gick vi typ runt och snackade med alla, höll på och så rätt sålänge, när vi sedan är i tältet så smsar jonte mig typ så då drar jag till hans tält och sen kommer frida & angelica, så vi typ snackar aslänge och jonte tvingar mig att klia honom -.- så gjorde det ganska länge och runt 03.30 drar vi tillbaka till våra tält och så när jag ska lägga mig i mitt minitält och sova ser jag att det är fullsmockat med folk där så jag säger till angelica att vi inte har nånstans att sova. så då drar vi typ till kalle och så skulle vi sova där men så angelica sov där och jag & frida "sov" i jonte, kokken & martins tält, fast vi sov aldrig utan vi snackade bara. jag somnade nog i en 15-30min en gång och sen klockan 05.20 så säger frida att vi kanske borde dra så då går vi till vårat tält och typ ah, sen hela morgonen/dagen sov jag typ xd

under hela lägret busringde alla mig, skitdrygt! det var olika personer varjegång, kändes som alla på hela lägret hade mitt nummer :p haha, jaja nu måste jag springa ut med hunden och sen ska jag träffa emma, tjarå =)

ps . det blev inte så "kort" ds.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0