!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Dag 01 - Om mig

Lena Julia Margaretha Svärd.
Den 6 september -97 föddes lilla jag. Tre veckor för tidig, vägde ca 1700 gram... lilla lilla julia.
Det säger väl inte er någonting om vem jag faktiskt är.
Spenderar väl mest min lediga tid i gymnastikhallen, annars är jag med underbara vänner eller fotograferar,
eller .. pluggar...
Är inte som alla andra, har aldrig velat vara det heller.
Jag kanske ser ut som vilken tonårstjej som helst, men kan vara den snällaste, bitchigaste,
galnaste, roligaste (HAHA), elakaste tjej ni träffat.
Har alltid tagit plats, synits och hörts. Bjuder på mig själv.
Har alldeles förmycket fördomar om folk. Alldeles onödigt, förlorar väldigt mycket på det.
Mer då?
Blir lätt sur, och blir lika lätt glad igen.
Har inte hittat kärleken än, men har märkt hur förjävla ont det kan göra.
Har nog aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande. Trivs ändå helt okej som
singel.
Jag mår bra. Jag har det riktigt bra om man jämför med vissa andra.
Så jag klagar inte, men jag vet hur det känns att inte må bra. Jag har
fått lära mig det sista halvåret. Jag vet hur det känns att somna i tårar,
jag vet hur det känns att bli sviken, jag vet hur det känns när man
går runt med ett fejkat leénde på läpparna.
Har egentligen inte så mycket att säga, finns nog en hel del att säga om mig
men jag hoppas ni nöjer er med detta.
Detta är alltså jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bild på ditt nya hår =D

2010-12-09 @ 16:10:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0