!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Dag 02 - Min första kärlek

Jag har varit kär, och vet inte riktigt när första var men en gång jag var kär, det var i somras.
Det var emmas förtjänst att jag lärde känna "honom". Jag vet inte om det var bra, jag tyckte väl
det då. Men nu i efterhand har jag insett hur mycket jag förlorade under tiden när jag var med
"honom" hela tiden.
Jag var med honom varenda dag, hela sommarlovet. Det kändes iaf som det, eller i början var jag
mest med emma hela tiden. Men ah, idiot som jag är började jag skita i alla vänner och var bara
inriktad på "honom".
Jag var en idiot, mot alla mina vänner. Men det tänkte jag inte på då, för jag var kär. Hemskt hur jag
egentligen betedde mig.. förlåt allihopa. Förlåt, förlåt :/

"Han" och jag är vänner idag, det är ganska skönt. Det är ju tråkigt om allt skulle slutat med bråk.
Och varför det tog slut, orkar jag egentligen inte gå in på. Men .. man kan väl säga att vi växte ifrån varandra.

Det var min kärlek, om det var den första är jag inte säker på.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0