!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

För jag saknar dig varenda dag.

Det går inte en dag, inte ett andetag utan att jag saknar din närvaro. Jag saknar att du omfamnar mig och viskar i mitt öra att jag är den bästa. Jag saknar den självsäkerhet
du omedvetet gav mig. Jag saknar alla stunder med dig, alla samtal vi hade om nätterna. Jag vet, jag vet, jag kommer aldrig någonsin glömma. Jag vet också, jag kommer aldrig någonsin förlåta. Faktumet att du lät mig växa ifrån dig gör ont. Det var ett halvår sen, men jag minns det så väl.
Det går inte en dag, inte ett andetag utan att jag saknar din närvaro. Jag saknar att du omfamnar mig och viskar i mitt öra att jag är den bästa. Jag saknar den självsäkerhet
du omedvetet gav mig. Jag saknar alla stunder med dig, alla samtal vi hade om nätterna. Jag vet, jag vet, jag kommer aldrig någonsin glömma. Jag vet också, jag kommer aldrig någonsin förlåta. Faktumet att du lät mig växa ifrån dig gör ont. Det var ett halvår sen, men jag minns det så väl.




Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg: )

2010-12-23 @ 16:09:41
URL: http://nniles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0