!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

11 saker ni inte visste om mig..


  • Jag har inte haft en kille på över ett år
  • Jag har jättebra kontroll på mina muskler i ansiktet så jag kan göra jättekonstiga grimarser, jag kan röra mina ögonbryn precis hur jag vill och jag kan vicka på öronen ;)
  • Jag har den sämsta humorn ever, jag skrattar åt allt !
  • Dom flesta stör sig på mitt skratt, och vissa tycker att det är ett skratt som "smittar av sig"
  • Jag tycker killar är ärligare än tjejer, det har jag alltid tyckt.
  • Jag har insett att det finns 3 personer jag kan lita på till 100%
  • Jag & mina syskon har för det mesta jättebra kontakt med varandra
  • Jag blir lätt irriterad på drygt folk
  • Jag är oftast ganska frammåt när jag träffar nytt folk
  • Jag hatar när det blir pinsam tystnad och jag försöker genast bryta den
  • Jag har gått på dans i 4 år och piano 2 år, nu går jag bara på truppgymnastik.

Kommentarer
Postat av: bellasfotoblogg ♥

vad tycker du om min nya design? =)

2010-07-02 @ 16:00:12
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0