!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

just feel it!


fina syster. jag saknar dig !!

Kvällen har varit mys!
Jag gick och träffade felicia, emilia och becckah, sen träffade vi balle och patrik en snabbis, sen sa vi hej till janina och mickis som stod vid hemmakväll med pontus. sen satt vi vid hemmakväll en stund sen drog vi till mig och snackade osv, sen träffade vi alex och lucas och nu har jag kommit en för 20 min ungefär :)
Nu ska jag strax gå och lägga mig, imorgon ska jag träffa den underbart saknade malla!
Skriver innan jag lägger mig, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: gunvald svärd

Jag saknar dig också syster! men snart kommer jag hem <3

2010-07-20 @ 17:45:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0