!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Spanien


SPANIEN VANN FOTBOLLS VM!

Nice!

Iallafall, jag är hos Emma nu, jag sover här för imorgon drar vi till täby c och shoppar ! Riktigt nice,
ni ville se bilder på min solbränna, jag ska fixa det kära ni, och alla kommentarer svarar jag på imorgon för att då får vi tillbaka vårat normala internet hemma.
Nu ska jag och emma kolla film, vi ska se " Hipp hipp hora", den är riktigt bra, en ungomsfilm.

Ha en toppenfin kväll så syns vi imorgon innan vi åker , annars bloggar jag när vi är i täby.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, hipp hipp hora! du anar inte hur många gånger jag och amanda såg den när vi var små! typ två gånger varenda gång vi va! och vi va typ jämt, båda två kan alla repliker, och vi diskuterar varje gång att killarna är så himla omogna! haha, det är typ världens bästa film att somna till!!! ;)

2010-07-12 @ 00:57:36
URL: http://nollinspiration.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0