!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

tiireedd


jag & allra bästavän <3

"gäsp" godmorgon!
jag väckte emma 05.45 och då gick vi upp och fixade oss lite, då hade vi bara sovit några få timmar .. -.-
Vi skulle träffa balle & jocke, men jocke hade gått och lagt sig. men vi träffade inte honom utan vi
drog till station och typ sov, sen tog vi bussen till donken och så skulle vi gå till emma, den vägen är
inte så jättelång, men både jag och emma höll på att somna och den där vägen har fan aldrig varit
längre.
Nu ska jag och emma sova några timmar innan vi drar och badar. Kysshej!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0