!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

who i am,

Jag får acceptera det, det är såhär jag har blivit.
Jag tycker allt är precis lika töntigt som ni andra
gör, men det går inte. Acceptera mig som jag är
inte som ni vill att jag ska vara, jävla dålig stil alla
har asså.
Ni säger föralltid, varenda en av er har
sagt det, ändå är det ingen som stannar kvar ?
Dumt, varför ljuga ? Varför säga föralltid om man
inte ens menar det ? Varför säga massa skit,
varför ens säga Jag älskar dig, älskar är ett
starkt ord som alla borde vara försiktiga med. Man
älskar inte någon på 2timmar, absolut inte.
Visst, det är jättefint att säga jag älskar dig, men
det är bara töntigt att säga det och ljuga ?
Det är klart att det tar hårt på mig att ni lämnar
mig, men jag får ta det. Det är sånt som händer,
eller hur ? Men förstår inte, det drabbar inte ens
er, eller hur?

Skiter i om ni tycker jag överdriver, tycker ni det,
ja men läs inte min blogg då! Enkel lösning på ett
enkelt problem.

Det kommer bli ganska låg uppdatering här under några
dagar/veckor/månader
, jag har ingen aning. Ni får vara
förstående, det är massa skit nu och om jag ska orka med
allt får bloggen komma i andrahand. Men jag har inte
bloggpaus, utan bara lite dålig uppdatering, eller vi får
se, det kanske blir bra uppdatering?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0