!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

DAG 2


Hejsan hörni!
Vi har det jättebra, det är huur soligt som helst och allt är perfekt här.

Imorse var jag och Bella och badade, det var verkligen jätteskönt, vattnet var jättevarmt och så, så himla underbart!

Vi har det iallafall toppen här, vi solade i 15min och både jag och Bella har fått världens rand från bikinin, vi ska sola såå himla mycket, det är så fint att vara brun!

Det hände en skitkonstig grej igår kväll, det kom två tjejer, och ena kände jag igen jättemycket, sen så när dom kom närmare , vi ba vafan?! Så var det Linnea Johansson och Louise Bylund, hihi! Vi har vart rätt mycket med dom, supermys.

Nu ska vi sola och bada, jag har det jättebra, tyck inte synd om mig ;)

GLAD MIDSOMMAR SÖTA LÄSARE! ♥♥♥




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0