!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

drygisar ;)


det är så jäkla varm ute alltså, härligt!
Min kusin o hennes kompisar är här, o dom letar runt överallt i mitt rum, lite drygt men dom är faktiskt ganska söta.
Dagen har vart piss, som alltid då.
Det var slöjd idag i skolan och det var sista slöjden jag har på min skola, så skönt så det inte är sant.

Nu ska jag ringa malla, hon är hemma själv så hon kanske vill ha lite umgänge eller vad det heter. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många besöker har du haft som mest?

Och hur många brukar du ha ungefär varje dag?:D

Blir jätte glad för svar!:)

2010-06-01 @ 17:13:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0