!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

HEJ! :)

Hejdär!
Bloggade inget igår, jag vet. Men jag har faktiskt semester! :)

Idag har vi åkt in till öregrund och ätit lunch där, mysigt! Det är superfint väder här som vanligt, vi ska nog ut snart.

Vad har hänt mer då ?
Jag har blivit huggen i benet av en hund, vi simmade ut på en sten mitt i havet, sedan fastnade vi där i en kvart, vi har sjungit för en som inte ens fyllt år,

nej men haha, det är massa internskämt. Imorgon åker vi hem, sen blir det några inlägg med bilder från resan. Ha en fin dag, vi ses ikväll eller imorgon! ♥


bild jag tog för någon dag sedan :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0