!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Kamerautrustning


Kamerahus : Canon eos 1000d
Fördelar: De mesta, en bra, smidig kamera som är både snygg & användbar på alla sätt.
Nackdelar: Skulle vilja filma med den, men kameran har inte den funktionen.



Objektiv : Canon EFS 18-55mm
Fördelar: Det blir bra bilder om det är en bra fotograf bakom kameran *blink*
Nackdelar: Dålig närgräns, dåligt skärpedjup. Kvalitén är sådär.


Kameraväska : Canon 100eg
Fördelar: Det får plats en kamera + två objektiv i denna väska, plus några filter och vad man nu vill ha med sig.
Nackdelar: Axelremmen är konstig, eller så är det jag som inte vet hur man ska ha den ;)



Fotobok : CEWE photobook
Fördelar: Jag har en värdekupong på denna fotobok men jag har inte använt den än, ska göra det när jag känner för det.
Nackdelar: Har fortfarande inte boken


Minneskort: Sandisk ultra 8gb
Fördelar: Stor plats, får plats runt 1800 - 2000 bilder tror jag .
Nackdelar: Inga alls!


Minneskortsläsare : SD minneskortläsare
Fördelar: Snygg färg (min är blå) snabb, smidig.
Nackdelar: Inga alls!

+ putsduk


Nästa inköp:
Fjärrutlösare
Canon EF USM macro
Canon EF 50mm
Stativ
Batterigrepp


Kommentarer
Postat av: emma

allting är bara toppen med mig..

vad händer ikv?

2010-06-30 @ 23:10:42
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: Anonym

shiet, oh wannabe elsa!

2010-07-01 @ 14:24:42
Postat av: Anonym

Synd att de är en dålig fotograf bakom kameran. Blink

2010-07-01 @ 14:25:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0