!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

slappt!


hej allihopa ♥
Sitter nu i skolan, vid datorn. Har ingenting att göra alls, är inne på facebook typ ;)
Skitskön dag, jätteslappt!
Om 15min ska vi träna på avslutningslåten, sen ska vi ha avslutningsmiddag, det är nästan lite sorgligt.
Det här är sista gången jag skriver ett inlägg från den här datan tex, det är sista gången jag äter lunch här.

Imorgon vid den här tiden har jag förmodligen precis vaknat och då är det SOMMARLOV, det går inte att förstå.

Nu ska jag kolla lite på facebook, ha det bäst, puss och kram!♥


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Hihi där är Wilma ;)<3

2010-06-08 @ 14:02:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0