!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Snälla Bella !

Tjenixen ;)
Sitter nu hemma hos Bella, vi har typ tränat massa flickisar och sånt.
Snart kanske vi ska till Hannah för hon har bättre studsmatta, då ska jag köra salto oxå!
Ni som inte vet vad flickis och salto är, flickis är bakåthandvolt, och salto är bakåtvolt.

Nu ska vi dra, skriver senare. puss o kram ♥


Bild på mig och sötnosen på valborg, jag till vänster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer inte ihåg hur man länkar någon inlägget som du gjorde nu med bellas blogg;P kan du berätta hur man gör ;P

2010-06-16 @ 16:23:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0