!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Svar !

Jag får dagligen frågor om bloggdesign, om jag hjälper andra och hur man sätter in en header och hur man gör si&så.

Jag tänkte berätta en gång för alla att jag inte gör designer till andra och jag har inte designtips m.m.

Många frågar hur man lär sig, ni ska veta hur många nätter jag suttit uppe och slitit med designer och alla koder m.m. När jag sedan förstod hur en design var uppbyggd var det sedan mycket enkelt, men det behövs tid, massor av tid för att lära sig.

Jag har fortfarande suupermycket kvar att lära, men jag är på god väg iallafall! =)

Så nu vet ni, puss & kram!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0