!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

back

nu är jag tillbaka, det var helt OK men ingenting speciellt, får väl passa på att göra saker med klassen innan vi splittras.
Har fått en fråga om jag är med på bloggtrafik.se och JA det är jag, och läsaren undrar om det fungerar. Om man håller på med det, får man läsare. Men jag höll på med det förut men det tar sån tid och så, men det fungerar.

Men man får inte fler "läsare" utan oftast bara sånna som klickar förbi bloggen, och då höjs bara statistiken, det är ju inte det som är det roliga.

Nu ska jag göra en ny header, eller en ny version av den jag hade förut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

OKej ;) tack för svar!:D din blogg är jätte bra!:D<333

2010-05-26 @ 16:30:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0