!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

skriver av mig.

jag är riktigt trött på en sak, eller flera saker, men en sak jag tänkte ta upp här i bloggen.
Som ni flesta vet vid det här laget tävlar jag i gymnastik, i ett helt underbart lag som heter Norrtälje gymnastikförening, där trivs jag jättebra osv. Det finns ett till lag i norrtälje, Gymnastikkompaniet, ett jättebra lag det också Det är ju en självklarhet att vi två Norrtälje lag ska stötta varandra, iallafall för mig. Men det har gått för långt, alla säger GK är bättre än oss eller tvärtom, dessutom är det folk som inte har ett piss med saken att göra.
Laget jag tävlar i startades i höst, alla i laget har blivit superduktiga men vi kan inte jämföra oss med Gk, för dom har tränat i 3 år tror jag, så det skulle vara ganska konstigt om vi var bättre än dom, jag säger inte att vi är dåliga, utan att vi inte kan jämföra oss med dom, för dom är på en annan nivå. Jag har fått kommentarer här i bloggen att GK är bättre och blablabla, men ni som säger så, har ni ens med saken att göra ? Ni kan somsagt inte jämföra oss lag,
Det är dags att vi norrtälje lag börjar stöttar varandra, det är dags att lägga av med allt och vara schyssta istället.



Exempel..



Kommentarer
Postat av: hanna

mycker bra skrivet julia ! man kan absolut inte gämföra er med oss, för vi ligger som sagt lite högre än er och ni som bara har hållt på typ ett år eller vad det nu är så är jag sjukt impad på hur bra ni är och har blivit på så kort tid. puss <3

2010-05-17 @ 21:02:35
URL: http://hanniishkarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda Möller

vad fånigt att höra. sånt ska man bara inte lyssna på. den som skriver sådana kommentarer försöker bara vara dum, om vi då alltså inte bryr oss har denna person misslyckats. alltså går det in i örat och sedan ut igen. det är så det funkar. om den personen tycker att gk är så mycket bättre ska vi bara låta den tycka det. för vi vet inners inne, att NGF är grymma! :)

2010-05-18 @ 14:23:10
URL: http://garforbi.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

sant det du skriver, stötta varann istället det gynnar er båda!

2010-05-19 @ 14:32:37
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0