!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

SUPRIISE!

Ny, fräsh design gott folk!
Nu har jag inga länkar i headern som ska trassla, och nu ser designen lika ut även om man trycker på nått inlägg eller en kategori. Har kämpat med den här designen i cirkus 3 dagar, så nu tyckte jag det var ett bra tillfälle att sätta in den. Det har trasslat jättemycket med menyn och så men nu så ska allt funka .

Och jag har fått kommentarer om att dom har hittat en blogg jag ska byta till, men nej kära ni. Det är min testblogg! Där gör jag alla designer innan jag sätter in dom här.
men den är nu lösenordsskyddad.

Vad tycker ni underbara läsare?♥

Kommentarer
Postat av: J U L I A

vad fin header du har :)

2010-05-31 @ 14:26:33
URL: http://jjuliasfotografier.blogg.se/
Postat av: sanrda

finfin design ;)<3

2010-05-31 @ 20:13:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0