!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

tired

hej, nu kan jag skriva ett längre inlägg, hade rätt bråttom när jag skrev förra. Emma o jag gick runt o träffa lite folk osv, trevligt. Emma drog hem för ett tag sen så nu så är jag här o e rätt trött.
Jag ramlade på min frivolt, pinsamt som fan. usch.
Aja, jag skämde "BARA" ut mig för hela norrtälje, vad gör det?
(nu är inte norrtälje så stort men själva principen)

Tänkte gå ner o kolla vad resten av familjen gör, jag har inte ätit någon middag? hmm..
vi hörs!


gammal bild .. :D

Kommentarer
Postat av: bra blogg ;)

En fråga vart har du köpt det där skärpet? Det var ganska fint tycker jag :)

2010-05-29 @ 15:59:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0