!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

BLOGGGEEEEEN !

HEEEEEEEJ !
Fuck vad jag har saknat er!!! Förlåt förlåt förlåt för sämst update, men har inte riktigt fått igång internet på min data och sånt skit. Men nu fungerar det!

Såg att jag hade fått nya premuneranter! Skitkul! Fortsätt att lägga till! :):)

Idag har jag shoppat med mamma heeela dagen! Blev en hel del, köpte min drömjacka ♥

Mja, jag har det bra här iallafall och hoppas verkligen att alla ni också har det!
Jag bloggar om en stund, så kan jag lägga in lite bilder från idag och igår då också!

Och TAAACK bella för att du bloggade åt mig, jag älskar dig SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket!!

Hoppas ni har det bra varenda en, kraaam!

JUSTE svar till dig .. skiter fullständigt i hur lång tid det tog,
och skrattar åt att du inte vet vad dubbelmoral betyder,
du använder det i fel tillfälle :(:(
hahaha!

Ciaaaaaao!


Kommentarer
Postat av: korvunge

hej! Jag undrar vart har du köpt rutiga tröjan den var cool ;)

kramis (L)

2010-11-06 @ 14:43:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0