!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Det får vara nog nu, snälla.

Jag orkar inte höra mer tjat om hur jag ser ut, hur jag är som person eller något mer.
Jag mår dåligt över det. Okej?

Speciellt min panna, okej .. jag vet mycket väl att jag har relativt stor panna. Men bara för det borde inte jag få bli kallad fettopanna, äckelpanna, fittpanna ? eller hur?

Ingen har förresten någonsin sagt att det är fult att ha stor panna ?
Det kan likagärna vara fult att ha liten panna !

Jag ska säga som det är, jag orkar verkligen inte mera.
Orkar inte bli kallad fjortis, orkar inte bli kallad jävla fettopanna, vill inte höra kommentarer över min kropp, eller min personlighet.

Det här är jag, och ni har ingen jävla rätt att klanka ner på mig.

Jag hoppas verkligen att ni förstår, jag mår verkligen jättedåligt över vad ni säger.
Så en gång för alla,
Det räcker nu, snälla ? Jag ber er, det kan väl vara nog nu ?




Kommentarer
Postat av: Niklas

Du är jättefin tjejen!



Folk som säger något annat är bara avundsjuk på dig, de finns så mkt idioter! Försök att inte ta åt dig, för de e dom inte värda!!!



Kram

2010-11-04 @ 08:54:55
Postat av: elin

jag fattar inte att folk kan säga så om dig, jag tycker att du är sjukt fin!

2010-11-07 @ 20:01:56
URL: http://hundalskaren.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0