!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Okej, here´s the deal.
Jag och emma bråkar, fine. Om vad spelar ingen stor roll.
Det hära fungerar inte längre, vi har sagt saker. Vi har
varit sånna jävla bithcar mot varandra och nu får det vara nog.

Emma, du har fått mig att inse vad vänskap är på riktigt.
Och jag hade inte varit den jag är idag utan dig, och det vet
du. Jag hoppas du vet det iallafall, så mycket hjälp och vägledning
du gett mig är sjukt. Och så mycket vi gått igenom tillsammans, det är sjukt.
Du är en av utav dom absolut finaste vän jag faktiskt har, och mig
blir du inte av med så lätt. Varesig du vill det eller inte.
Förlåt emma. Förlåt för allt jag sagt. Förlåt för allt jag gjort.

Du kanske är för bra för mig, vad vet jag. Men jag kämpar, vill iaf att
du ska veta att jag försöker vara en bra vän. Försöker ställa upp för
dig i alla lägen, försöker finnas och hjälpa dig när du behöver det. Men
det är inte alltid så lätt.

Och du, jag vet att du bara är människa och jag vet att du gör ditt bästa.
Och fine, du kanske inte är perfekt för alla andra.
Men i mina ögon är du alltid perfekt.

Och det finns inte ord för vad du betyder, förlåt om det kanske inte verkar
så i alla lägen.

Jag älskar dig vännen. Vad som än händer.


Kommentarer
Postat av: Erica-fotoblogg

HEJ! jag har nu skaffat en ny blogg och undrar om vi kan följa varandra via bloglovin? :)



om du inte är intresserad så kan kan du bara ignorera den här kommentaren.



2010-11-06 @ 20:37:41
URL: http://ericassss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0