!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

GÄSTBLOGG!

Vi är söta, hoppas det är okej att jag tog denna bild?

men jag gillar den ♥


Hej Julias bloggläsare!

Bella här, från isabellpeterssons.blogg.se. Julia ville att jag skulle skrivia något i hennes blogg eftersom hon är påväg till östersund! Hon kommer inte kunna skriva något förren ikväll, men det borde ni har förståelse för. Hon har ju berättat att hon ska bort till söndag men att det kommer bli uppdatering ändå. Har inte så mycket mer att berätta, men jag tycker vi ska önska julia en trevlig resa!

 

// isabellpetersson


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0