!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Hejhej, hemskt mycket hej.

Hej på er.
Igårkväll var nog en av dom kanske konstigaste kvällarna på länge.
Jag pratade med en person som jag trodde att jag ALDRIG i hela mitt LIV skulle prata med, igen.
Allting är väldigt konstigt, meen kan inte berätta det här i bloggen .. zorry.

Sen var vi ute med dennis och axel oxå! så jävla roligt, för när dom skulle gå skulle vi nudda dom sist innan dom drog. så skulle vi säga hejdå och skit (JAG OCH EMMA HADE INGA SKOR!!!!!) så nuddar jag axel sist och springer iväg, sen heeelt random kommer han springandes bakom mig och jag kuutar iväg, i strumpor!! i snön och allting, så ba nuddar han mig. Och jag är väääärldens värsta förlorare, klarar inte av det. så springer efter honom och allt, så nuddar jag honom .. och så nuddar han mig. tillslut har jag så ont i fötterna att jag inte kan GÅ!! så då skakar vi hand och säger att det blir oavgjort! hahah!

I skrivande stund sitter jag hemma hos emma, väntar på att hon ska keka sen ska vi hem till mig.

Ikväll får vi se vad som händer, kanske träffar lite folk. Men vi hörs och ses!
Ta det lugnt, sköt om er!



sommar, och en jävla massa minnen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du 13 eller 5 ?

2010-11-20 @ 18:32:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0