!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Kvällsfrågor.

Har fått lite frågor jag tänkte svara på .

1. Har du kille ?
- Nej jag har ingen kille just nu!

2. Hur gör du dina designer och sånt?
- Jag gör alla headers och sånt i Photoshop cs4 och sen så har jag lärt mig själv att sätta in dom och allt det dära.
Vet inte hur många nätter jag suttit uppe och försökt lära mig det där med koder och allt, haha!

3. Har du haft en "fjortistid" ?
- Asså, jag har aldrig riktigt varit "fjortis" med idomin på läpparna och har aldrig gått runt och kollat snett på folk.
Men det fanns en tid då jag hade liite för mycket smink och liite för puffigt hår ^^

4. Hur gör du ditt hår så fint?
- Kan börja med att säga TACK! För jag hatar verkligen mitt hår! Men jag plattar TYVÄRR mitt hår i stort sett varje dag, och färgar utväxten någon gång i månaden ungefär. Ska färga den på torsdag! :)

Det var allt för denna gång, om ni har frågor så svarar jag självklart på dom. Det är bara att ställa dom,
skulle ni kanske uppskatta en frågestund?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0