!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Destroyed.

Jag klarar inte av det mera.
Ni förstör mig, ni river upp alla gamla sår.

Hur lågt kan en person gå ?
Hur mycket kan en person förstöra?

När kommer ni förstå att jag mår dåligt över
det?

Har nog ljugit för varenda en, har ljugit för mig själv.
Det gör fortfarande otroligt ont, det tär fortfarande på mig.

E
mpati. Vart finns den ?
Jagas ni inte av samvetet över hur jag kan ta det?
Över hur dåligt ni kan få mig att må?

Ni har orsakat alldeles för många tårar. Alldeles för mycket
smärta, pågrund av er.

Hur känns det? Hur känns det att jag har legat vaken hela
nätterna för att ni aldrig kan sluta hålla på ?

Ni har förstört alltihopa. Nöjda nu ?
Det räcker. Det gör för ont. Kan ni inte bara växa upp,
se er in i min situation och tänk efter ..
hur skulle ni känt?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0