!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

det spårar.

Sverige spårar. Seriöst.
Uteliggare är en del av våran vardag, mord är väl den vanligaste dödsorsaken oxå. Vi lever i en värld full av skräck för att gå utanför dörren, i baktanken finns alltid rädslan över att risken finns att man ska bli våldtagen, nerslagen eller tillochmed mördad. Det är hemskt, sånna personer som gör sånt borde sitta bakom lås.

Igår stannade en bil bredvid mig och emma, och killen i bilen skrek "SMÅÅÅFITTOR" så började han garva som fan och körde iväg. Vet ni vad? Jag blev inte ens förvånad. Det här är Sverige. Ja, vi har det bra i Sverige jämfört med många andra länder, men sånt ska inte ens existera. Inte någonstans.

Jag vet vem killen är som skrek detta, och vet en jättebra person att prata med för att denna kille ska få veta att det är vidrigt att göra så.
Men .. vågar jag ?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0