!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Ey, det går ju inte!

Det funkar ju verkligen inte. Min dator har seriösa fel, bara att gå in på blogg, logga in, trycka sig in till bloggen & sen komma till " Nytt inlägg " har tagit 20min.

Sjukt. Får panik, vill helst av allt slänga ut datorn från balkongen och hoppas på att någon ful jävel får den i huvudet.

Är på dåligt humör, har äckligt ont i knät, ont i ryggen.. ont i huvudet. Måste plugga, har tre prov denna vecka.

Fyfan. Det mesta suger förtillfället.

Kan inte någon snäll själ komma och uppmuntra mig ?

Ni får acceptera den sugiga uppdateringen, skyll inte på mig. Skyll på min dator som har äckliga fel, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Blä. Blä. Blä. Blä. Usch. Usch. Usch. Usch.

Har stått och bakat i nästintill 5timmar i streck i skolan för att alla i idrott skulle få bullar, muffins och saft. Bara våran klass bakade, och har inte fått någon direkt uppskattning från de andra klasserna för det.

Nej men vi kan väl stå och svettas i en varm hemkunskapsal och jobba asset av oss dagen lång och inget tack eller något :):)

Nej, nu ska jag inte lägga ut ilska över bloggen! Nu ska jag plugga assssssssssssssssset av mig sedan sova.
Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: foto Bymalla

HAHAHHAHAHHAHHAHAHAH " Sjukt. Får panik, vill helst av allt slänga ut datorn från balkongen och hoppas på att någon ful jävel får den i huvudet. "

2010-10-26 @ 16:23:33
URL: http://bymalla.blogg.se/
Postat av: Isabella Luther

Svar: varsågod, och tack :)

2010-10-26 @ 22:08:53
URL: http://isulu.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0