!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Förklaring, eller vad man ska kalla det.

För det första så har jag haft 3 prov denna vecka. Så nästan all min lediga tid har jag spenderat med mina böcker, kliandes i huvudet över hur komplicerad fysiken, biologin och spanskan är.

Sen så har det hänt lite grejer, anklagad för skit och sånt. Sånt som för det första inte ens är sant, och sånt som jag aldrig ens skulle tänka på att göra.

Kan ju inte nämna några specifierade detaljer på allt i bloggen, kan inte nämna namn osv. Men vi kallar dom x och v. Jag och x hade något, riktigt vad vet jag inte. Men efter mycket omständigheter, många tårar, så lämnar x mig, eller ja .. man kan väl säga att jag lämnade x, eftersom x hade gått bakom min rygg med v.
Det var inte riktigt smärtan över att x hade lämnat mig som sved, utan mera besvikelsen över hur falsk och vidrig x egentligen hade varit. Idag så ångrar jag saker jag sagt till x, men det är lätt att vara efterklok. Alla mina nära & kära är nog dubbelt så förbannad på x än vad jag är, jag är nog inte alls förbannad faktiskt. Dom har sagt saker till x & v, skrivit saker, dom har skrivit & sagt saker som jag sedan blivit anklagad för, och massor med sånt. Själv har jag försökt förträngt det, har levt vidare som att min & x tid inte ens existerar, för tillfället är det den bästa lösningen.

Nu blev det kanske väldigt krångligt för er. Men, kan inte dela med mig av allt här i bloggen, även om jag skulle velat. Nu ska jag blogga så bra jag bara kan, ska köra järnet.


Det är inte lätt när det är svårt.
- det vet jag mycket väl om.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0