!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Home!

hemma nuuee :)

dagen har varit kanonbra! jag gick med malla, bella, felicia & annis, och i början emelie & moa också. Riktigt fina tjejer dedärä! Vi började kaxa med några uppkäftiga småtjejer också, så onödigt att vara kaxig ?!?! Men klart man säger åt dom då :) fula var dom också, 10 snoddar på benen och håret såg ut som ett fågelbo ..

jaja dom kanske tycker det är snyggt ;)

hade väärsta skrattanfallet på subway och det gjorde mig väldigt kissnödig, så ångrar grovt att jag satte mig på bussen kissnödig för jag kunde inte ens gåå .. såå kissnödig var jag!

Hihih, nog om det. Måste ut med hundfan nu .. pusspuss.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0