!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Ingen förlåtelse är tillräcklig.

Ett förlåt räcker inte, det finns ingen ursäkt i hela världen som kan återställa allt vi haft.
Och du kan inte skylla ifrån dig på henne, det är lika mycket ditt fel. Du har ljugit för mig, du har
svikit mig, och jag är så jävla besviken. Finns inte ord. Du gav mig ett löfte, att aldrig såra mig.
Det löftet har du nu brytit om och om igen, jag gav dig nya chanser, ville börja om på nytt. Ville
att det skulle funka mellan oss, men nej. Du går bakom min jävla rygg och träffar de där äcklet.
Jag har inte ord, vet inte vad jag ska säga. Det är över, det är så jävla över. Du fick alldeles för
många chanser som du sumpade bort, så sitter du och ljuger mig rätt upp i ansiktet. Det är det
som gör så jävla ont, du är inte värd mig. Jag måste intala mig själv det.
Du skulle aldrig såra mig, du lovade. Jag litade på dig. Du är inte värd mina jävla tårar, du betydde
så mycket, du var en så jävla stor del av mig. Hur kunde du ? Kan bara gråta, har inga ord.
Hur kunde du .. jag frågar mig om och om igen ..
hur kunde du?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0