!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

Jag kämpar.

Förlåt för den usla uppdateringen.

Men ska ta mig tid och berätta vad det är som egentligen händer, jag lovar. Det är synd att bloggen drabbas eftersom jag älskar att blogga! Inget snack om saken, älskar att få små söta kommentarer ifrån er, så att sluta blogga? Nej, kommer inte ens på tanken.

Vill ändå att ni ska veta att jag verkligen försöker, att jag försöker hitta inspiration till nya inlägg så ni blir nöjda, så ni får en intressant läsning. Jag försöker få tid till att uppdatera, försöker få tid till att fotografera.

Men nu har det blivit som det blivit och det har ju drabbat bloggen, gjort den ointressantare osv. Men nu har jag lov, och kan blogga hyfsat mycket.

Hoppas ni förstår. Puss på varenda en av er ♥


Kommentarer
Postat av: klaara

tjo Julia! Vart har du köpt glasögonen? Dom var jäkligt balla :D

kram (L)

2010-10-31 @ 14:32:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0