!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> - Julias fotoblogg - -

majdejlejnej ♥

Bästavän.♥
I 3 år var vi så tajta så det inte fanns. Vi träffades varje dag, varenda kväll, varenda helg. Vi var mer eller mindre som systrar, det gick inte att skilja oss åt. Det var den mest underbaraste tiden i mitt liv, det var så skönt att alltid veta att du fanns där för mig, det var så tryggsamt att ha ett stöd som gränslöst fanns där.

Vi har gjort det mest galnaste, roligaste & knäppaste under våra dagar... och den mesta tiden har vi skrattat. Vi har skrattat igenom oss 3år. Tänker inte sitta och rabbla upp massor av minnen, det finns alldeles för många.

Vi tänkte på samma sätt, vi tyckte på samma sätt. Vi var likadana. Lika sämst humor, lika svårt att sluta skratta.. haha!

Nu är vi tyvärr inte lika tajta som då .. och jag är så himla ledsen för det. Jag behöver någon som dig, behöver någon som är lika galen som dig. Du förstår alltid mig, vi är så himla lika.

Men vad som än händer tänker jag inte lämna dig, du är så underbar och du är den finaste jag vet. Kommer aldrig glömma dig, våran vänskap suddas inte ut så lätt.
Vi hade alldeles för starka band för att det ska försvinna såhär.. och vi är ju fortfarande bästavänner..
men inte lika som förut..

När jag tänker så är det du som alltid funnits för mig, det är du som har stått kvar. Det är du som förstått och lyssnat, jag har nog egentligen inte insett det och det är jag ledsen för.

Hoppas att du förstår hur mycket du betyder, du är inte BARA en kompis.. du är mer än så. Du är och kommer att vara en så himla stor del av mig. Vi sa föralltid, så om föralltid existerar vill jag spendera det med dig.

Du är fortfarande den jag känner bäst, du är min trygghet, den som jag alltidalltid förstår och jag älskar dig mer än vad du anar KVINNA!

Vad som än händer, så kommer jag älska dig. Det vet du, Madeleine Larsson.

 


Kommentarer
Postat av: foto Bymalla

naa liten, jah älskar dej, det kommer jag alltid att göra vaad som än händer ♥♥



( BILD 2, HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA )

2010-10-08 @ 07:11:00
URL: http://bymalla.blogg.se/
Postat av: foto Bymalla

naa gumman, jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra, vad som än händer ♥♥

2010-10-08 @ 11:23:54
URL: http://bymalla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0